Ny vecka, ändrade möjligheter.

Det kändes konstigt idag då vi tog reda på att hela denna veckas kurs är framskjuten till våren. På något sätt var man så himla lättad för att man kan andas, samtidigt kändes det som "vad ska man nu göra?".
Det konstigaste var dock hur jag var så mentalt förberädd för denna veckan att någon timme efter att jag tog reda på det så gick musten ur mig fullkomligt. Jag blev jättetrött och fick skitsvår spänningshuvudvärk. Som att kroppen bara; "jaha, då kan man slappa lite då, eller?"

Jag har kollat sista episoderna jag hade tillgängligt av Grey's anatomy idag. Nu har jag bakat bröd också. Även fast jag är sjukt trött och har ont i huvudet är jag ganska rastlös. Undrar på om en liten kvällspromenad vore en bra sak innan man nallar.


Patientklinik igen imorgon. Överhuvudtaget ingen motivation eller intresse för det känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback