Ny vecka, nya möjligheter!

Vilken skön helg det har varit! Massor av trevligt sälskap, lite nyttiga saker gjorda och massor av mys med min älskling.
Nu är det återigen måndag, en ny vecka med patientklinik, föreläsningar och tenta. Till helgen kommer min mamma och syster på besök. Har lite blandade känslor ang. det. Min lägenhet är inte direkt stor. Men det är ju bara för två dagar, så den tiden lyckas man väl vara trevlig hoppast jag ;)

Kunde inte somna i natt. Kände mig orolig på något sätt, så spänningarna satt i kroppen. Inte hjälpte det väl att jag läste i Änglar och Demoner heller. Den är ju så spännande att man måste bare läsa en sida till, och en sida till och....

Näh, nu är det dags att avsluta här för idag! Receptionstiden är snart slut och jag har en patient som kommer om 10 minuter. Måste förbereda lite!!

önskar den som läser detta (om nån) en härlig novembervecka! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback