Choklad!

I mängder! Micke och jag var på Chokladfestivalen igår, på Nordiska Museet vid Djurgården. Hur mycket fin och härlig choklad som helst - och dyrt var det också! Men ack så mumsigt. Dock blev man ganska chokladmätt efter ett tag, så limetryfflarna blev en självklar favorit - Härligt friska och mumsiga.....mmmm.... Vi köpte med oss hem en del tryfflar för att provsmaka och njuta själva, så efter att vi ätit middag hos respektives föräldrar igår, fick vi bjuda på allskens mumsigheter. själv har jag köpt en 58% chokladkaka med apelsinbitar i. Ser fram emot att smaka den! Den ligger och ropar på mig i skafferiskåpet.. muahaha...

Helgen avslutades med en härlig soffa, mys, och charlies angel's på tv.

Hoppast alla får en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: Fridis

Åhhhhh! Borde vara förbjudet att publicera såna bilder! Jag döööör! Vill oxå gå på chokladmässa!

2006-10-16 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback