Dammrotta!

Både i hem och själ!
Eftersom jag blev sjuk i veckan har jag inte kunnat röra mig så mycket. Nu känner jag hur min kropp gör mig tjurig, rastlös och svår därför att jag inte fått röra kroppen. Serotonin och dopamin-nivåerna är låga. Det är nog bäst att ge sig i väg på ett riktigt träningspass snart så att man verkligen får känna att kroppen lever. Då blir man så energifylld sen.
Dessutom ser det ut till att x-antal dammrottor flyttat in i min lägenhet sedan jag varit borta i fyra veckor. Hur fan tog de sig in? Vem har gett de nyckel? Jag känner på mig att de inte tycker om att jag har kommit tillbaka. Jag måste nog städa snart - annars blir jag väl dammkvävd i min sömn om inte länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback