En lite stressad helg..

..är nu över. Fast det var en mycket trevlig helg också, med bröllopsfest och så. Festen var lyckad, och det verkade som att alla gästerna trivdes och hade kul. Fick dansat något också. Shit vad kul det är. Får se om jag inte hinner göra en bugg-kurs på nyåret. Det vore skitkul. Då hade man skulle kunnat gå ut och dansa bugg på riktigt! Gud va roligt! :)
Den kvällen har gett mig lite mersmak. Funderar på om jag ska ta med mig min älskade och eventuellt hans/mina kompisar ut och dricka öl någon helg, så kan vi dansa lite också till vanliga topp-tie listan! Tro mig, mysiga hemmakvällar är trevligt och framförallt väldigt skönt efter en stressig vecka - Men man får passa på så att man inte slår rot i soffkuddarna.
Min esklin? Vill du gå ut och dansa snart?  ;)

Kommentarer
Postat av: Esklinen

Ja, det vill jag! :) mmmpuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback