Garbo

var stället för kvällen. Jag har inte varit ute i stockholm sedan....hmmm..kommer inte ens ihåg sist jag var ute...jaja, roligt var det iaf. Dansade från man kom tills man åkte där ifrån.. tyvärr var det många människor och en del kö. Jag är skyldig Frida 100kr och Urban 50kr. (Dessutom är jag skyldig Vivian 100kr). jag skriver detta nu så att jag inte ska glömma bort tills jag är fullkomligt nykter. jag är inte nykter någonstans för tillfället. tyvärr sitter jag hemma, det är läggdags och jag är hungrig på en hamburgare. Helt ärligt, jag vill verkligen jättegärna ha en hamburgare. Äh, ser ut till at jag får lägga mig hungrig. jävlar vilken frukost det kommer bli. jaja...jag tänker iaf hålla mig vaken tills den här halvlitern med vatten är uppdrucken. annars kommer jag må sämst imorn. och det kan man inte på en trefvlig söndag. nähä du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback