Helg igen!

Har sovit 10 timmar i natt..Skönt, men lite oroväckande! Sista veckan har jag ju sovit de flesta dagarna minst 9 timmar. Undrar på om det är mörkertiden som kommer mer och mer som gör att jag blir så trött hela tiden.

Nu är det helg igen, och det är skitväder. Det har regnat i princip hela dagen igår och det regnar fortfarande idag. Även fast det är det perfekta vädret för att stanna hemma under filten och kolla på film, så merker jag att jag blir rastlös ändå. Var ute i regnvädret i torsdags och igår för att springa. Har i princip precis klivit upp och merker redan att jag börjar bli rastlös.

Hmm...Man kanske ska fortsätta trotsa vädret och röra på sig en timme eller nåt?....Då har man iaf mycket bättre samvete för att vara grönsak resten av dagen...Muahahaha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback