Patientklinik!

Första dagen idag! Det känns fruktansvärt läskigt. Vare sig man kanske får ett nybesök eller ett återbesök är det läskigt. Det finns jobbigheter med båda. Jag förmodar att det är smart att få någon patient på en gång så man har det gjort, men det känns jobbigt ändå. Skitläskigt helt enkelt! Just nu är det jobbigaste att jag inte vet om jag har tillräckligt fina kläder. Vet inte om mina jeans håller måttet, och skor kan man ju bara glömma. Jahopp, då får man väl shoppa lite med det i åtanke imorgon då :S (jag har inte pengar till det här!!!). Jag har bestämt mig för att torka håret med hårfönen för att få en mest möjligt proffesionell look. Håret då kanske balanserar ut de oproffsiga kläderna.

Gode Gud i himmelen! Gör så att jag inte dödar någon, trampar på dera tår eller på annat vis fullkomligt bajsar på vaden. snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback