Suck och stön..

..vilken dag det har varit! Har gått i ett sedan åtta imorse. Men det har varit en kul dag. Jag har shoppat idag också. Träningskläderna som jag så desperat behövde...Jag har skjutit på detta hur länge som helst, i nästan ett halvår. Det känns skönt att äntligen ha tagit tag i det och fått gjort något av det sista på listan.
1344kronor blev det (jag vet, det är dyrt att vara sportig!!)

- 2 stk nya träningsbrallor (desperat behövda)
- 2 stk nya träningslinnen (verkligen desperat behövda)
- 1 stk ny tränings-hoodtröja (också desperat behövd)
- 1 stk ny tränings-bh (ja, du har gissat rätt - också den mycket sårt behövd)
- 1 stk vind- och vattentät jacka med fleecefoder i bålområdet både fram och bak (behövs när vinterprommisarna ska göras)

jahopp! det ska sägas att sports-bh'en, träningslinnerna, samt hoodtröjan alla var på rea-pris! På de varorna sparade jag 300kronor tillsammans...Not bad eh? Dessutom har jag varit på gymmet idag efter lektionen slutade kl. 18. Duktig serru!

Nu genstår att köpa vinterstövlar och en läkarerock. Så borde jag kunna leva på bröd och vatten resterande delarna av semestret...muahahaa...

Kommentarer
Postat av: Maekee

My shop-girl! Mmmpuss

2006-10-24 @ 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback