Tacksam..

Jag har en person som bryr sig väldigt mycket om mig. Han försöker jämt och ständigt att berätta och visa detta. Tyvärr har jag inte varit så duktig på att ta emot. Han är så vacker och god. Jag önskar han fattade hur mycket jag tycker om honom och hur mycket han betyder för mig. Jag är ledsen för att jag inte alltid kan ta åt mig min älskade, men jag lovar dig att det hjälper mig att du försöker. Det att du inte ger upp betyder så oerhört mycket. Jag har tur som har dig. Du är den vackraste människan jag vet om, och jag tackar för att du finns i mitt liv varje dag. Du är en fantastisk människa! Glöm aldrig det..


Kommentarer
Postat av: DIN

Du är vacker.. och jag är glad att jag har dig. Om du visste hur mycket du betyder för mig och hur snäll och fin du är så skulle du förstå varför du är så bra för mig. Mmmmmpuss

2006-10-24 @ 08:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback