Upp och ner...

..ibland känner man sig helt nere. Man mår helt enkelt inte bra. Gammal skåpmat kommer till ytan och skapar problem för en själv som indirekt kan resultera i att man skapar problem för andra som betyder mycket omkring sig.
Men vissa dagar, som idag, då känns det som att man har kontroll i sitt liv. Man har överskott till människor omkring sig, skolan, träning, vardagliga göremål, och inte minst sig själv. Man är pigg och glad helt enkelt!

Och varför skulle jag inte vara pigg och glad? Vad man önskar att man kunde vara glad och positivt inställd alltid!

-Jag har en stor familj i grunden som älskar mig och alltid ställer upp om jag behöver det.
-Jag har nära vänner både i Norge och Stockholm som jag vet också skulle ställa upp om jag behövde det. De finns alltid där för mig.
-Jag har en underbar pojkvän som jag tycker väldigt mycket om, och som jag också vet bryr sig oerhört mycket om mig.
-Jag har tak över huvudet, mat i magen, och kläder att ha på mig.
-Jag har möjligheten att få en bra utbildning som gör att jag kan bli ekonomiskt oberoende och klara mig själv i livet.

Livet är faktiskt ganska bra när man tänker efter...När man inte vänder ryggen mot det alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback