Helg igen...

Igår var ju insparken för de nya ettorna i skolan. Det var så konstigt att stå där och få frågor av fundersamma ettor. "Går du i tvåan eller?", "Nej, jag går i fyran", "oj, jaha! Hur känns det då? Då har du ju kommit långt!". Det kändes jättekonstigt när det plötsligt flög i mig att, javisst, jag går ju i ÅK4 nu...Det känns helt tokigt!
Tyvärr var jag inte alls på festhumör igår. Jag kände mig hemskt trött, och hade en liten självömkande känsla i bröstet. Egentligen ville jag bara åka hem med en stor godispåse och kolla film..Men jag brottades med mig själv hela kvällen, och när jag väl gick hem bestämde jag mig för att INTE köpa godis. Så jag gick hem vid halv tie, mestadels av vägen med Sofina. Lade mig på sängen med filt och allt. Var så sjukt frusen. Vaknade vid midnatt, och bäddade då ner mig på riktigt. Idag har jag varit duktig och städat min lilla lägenhet. Det kändes skönt!
Hade förresten en väldigt otrevlig dröm imorse. Den väckte upp mig och känslan satt i länge efter att jag hade vaknat..

Blir väl lite mys sen ikväll med min esklin..Ska iaf åka upp till Märsta en sväng och hjälpa honom städa..hahah..Det är så roligt med lite halvhjälplösa killar.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback