Lovet är över..

..och imorgon startar alvaret igen..
Sista dagen har spenderats med Micke. Var på en fantastiskt trefvlig taco-middag hos Urban igår kväll med Frida, Alex och hans tjej Kim, samt Sara som är Urbans nya inneboende. 
Idag började jag dagen med att göra scones åt oss till frukost, och sen slappade vi lite innan han åkte och lånade sina föräldrars bil. Vi åkte på Ikea och där fick jag tittat lite omkring och hämtat lite inspiration och nya ideer. Jag köpte grejer idag för lite över 700kr, men har även hittat ett soffbord som jag vill köpa, och ett litet bord till min nu nya microvågsugn (min hyresgäst över sommaren köpte den i frustration då han inte längre pallade med att göra sin frukost på spisen varje morgon..). Så jag åker väl tillbaka någon gång och köper när jag hittar lite tid och ännu en möjlighet att åka med bil..Dessutom var det ett par till saker på listan som jag inte fick tag på...Usch, känner paniken sprider sig när det gäller pengar...Hoppast verkligen jag har tillräckligt för att klara mig under de nästa månaderna..

Jaja, jag ska nog nalla..
Önskar alla en härlig kommande vecka, och lycka till till min esklin som ska plugga till sitt prov på torsdag. Det kommer gå hur bra som helst! :) 

Kommentarer
Postat av: Mae-Kee

mmmmpuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback