Regnig dag..

...både inne och ute om man säger. Inte riktigt dagen detta heller känner jag. Det mesta skiter sig lite smått, och lyckast sätta en tråkig stämning inom mig. Imorse stod jag i affären och hade en 86% chokladkaka i handen. I sista sekunden ställde jag tillbaka den. Sedan gick jag ner och fikade hos Frida, och där fick jag världens godaste morotskaka. Jag beslöt att låta mig äta ett stycke därför att den var gjord på dinkel och rårörssocker. Det är ju helst det raffinerade sockret jag vill hålla mig borta från. Men hur nyttigt det var, kan man ju ifrågasätta...

Måste gratta min Micke med mycket väl godkänd prov för microsoft. Grattis esklin! Det förtjänade du. Du är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Esklinen

tack

2006-09-08 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback