Stress!

Dagen igår var lång. Väldigt lång. Och jag var så trött igårkväll att jag kunde ha somnat stående. Men det gjorde jag inte. Även fast jag var supertrött, somnade jag inte förrän kring fyra på morgonen (Då hade jag varit vaken i 22timmar!!!). Jag hade så jäkla ont i ryggen! Jag förstår inte...Det känns som menssmärtor, fast jag har inte mens. Jättekonstigt..
Jag var ändå uppe idag kl. 0745 för att jag hade tvättstugan vid 0830. Sen måste jag lägga på nya sängkläder, packa (åker ju till Oskarshamn imorgon...usch, tar det aldrig slut?!?!), duscha, träffa Børge, träffa Tyra, träffa Micke, och sen träffa Mickes föräldrar på middag..Hoppast inte jag somnar mitt i maten sen ;)
Imorgon ska jag sitta fem timmar på buss, eller fyra och en halv på tåg, tåg och buss. Can't wait. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback