Till halvmoderlandet..

Det bär till England idag. Ska vara där över helgen för att hänga med i Morfars 80års fest. Jag ville egentligen inte åka, och det vill jag väl egentligen inte nu heller, men istället för sura miner, har jag bestämt mig att se detta som en chans att få andas från stockholm igen, att träffa igen familj som jag inte sett på 3-7 år, och ha allmänt trevfligt med god mat imorgon kväll. Jag gör detta mest för mammas skull, för hon vill så jättegärna ha mig med där för att träffa familjen igen. Måste dock säga att jag inte är LIKA anti som jag var för några veckor sedan. Även om tidpunkten passar lite dåligt, så skal jag tänka; "åh, va trevligt! en all-expence payed trip till England! inte dåligt inte.."

men nu måste jag fan köra igång här. missar jag flygbussen är de kört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback