Medical mystery..

..Skulle göra psykologiuppgiften i förmiddag, men tyckte att jag inte hade information så det räckte. Beslöt mig för att ta mig en snabbis till stan och köpa boken på akademibokhandeln. På vägen dit fastnade blicken på en kvinna som var lång och väldigt smal. Hon hade ett lustigt utseende tyckte jag. Jag tror kanske att hon hade akromegali. Det var som att hennes käke var för stor för huvudet. Iof hade hon ett ganska lustigt huvud överhuvudtaget, så hon kanske bara var så där från födelsen. Hon hade dessutom inte en stor näsa, stora öron eller så. Hon hade handskar på sig, men det såg inte ut som att händerna/fingrarna var så himla stora i förhållande till hennes kropp. Samma sak med fötterna. Hmm...Hade man bara haft fasit i hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback