Skönt väder

Har varit ute på en härlig och lång promenad idag i solen. Helt underbart! Det ända jag ångrar mig är att jag inte tog med mig min kamera. Allt var så vitt och vackert och förgyllt av solen. Dessutom var det inte blåsigt alls som det ju alltid brukar vara här i Stockholm. Jag gillar verkligen vintern när den är så här. Vitt och härligt överallt, solen skiner, och ett par, tre grader kallt. Då är det härligt ute. Om det blir så här nästa vecka på skidsemestern, ser jag verkligen fram emot det...Bara sitta i backen och njuta av den härliga solen med en kall öl, härligt trött i kroppen efter att ha åkt skider nån timme...Grymt!!

Hade en trevlig kväll igår med Aleksander och Vivian. Vi handlade och gjorde tacos. Sen såg vi Bröderna Grimm på DVD. Supertrevligt.

Nu är det snart dags för en mumsig lunch, sen bär det iväg på jobbet i eftermiddag. Inte fullt så kul, men jag behöver alla de pengar jag kan få för tillfället. Iaf om jag ska spara upp till någon semester...Och lite känner jag att jag kan göra nytta för mig nu som jag har ledigt så mycket från skolan...Och ingen praktik...tihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback