Ut på tur! igen!

Så var man strax på väg till Danmark. Jag ser fram emot det. Vi ska festa, sova, shoppa och motionera och ha jävligt skönt helt enkelt! Ska också få träffa alla hennes sköna kompisar, och det ser jag jättemycket fram emot. Thomas e helt uppe i varv och har redan bjudit med oss ut på öl imorgon kväll, och dessutom ska han ha fest på tisdag som vi ska med på. Blir skoj hoppast jag! Speciellt efter jag fick se några bilder som Micke har tagit. De är så bruna och fina, och det är så vackert där att jag är skitavis. Verkligen! Så nu ska jag ta mig fan ha så jävla kul medan jag är borta.

En liten rolig grej hände idag...Det kanske inte är så roligt för er som inte var där, men det var iaf roligt för mig och Stina...Jag skickade henne ett sms där jag frågade om jag skulle ta med mig mitt pass. Hon läste flera gånger och fattade inte riktigt hur hon skulle ta in det...Hon trodde jag hadde frågat om jag skulle ta med mig mitt pessar. HAHA! För det första använder man ju inte alls pessar, och för det andra har jag min bajskorvsbruna pojkvän i Thailand...hihihi...Det tog ett tag innan hon läste rätt om man säger ;)

Fick ett gulligt mail idag också där det bara stod en adress. Då jag tryckte på den och öppnade, så kom det fram ett kort där Micke har skrivit "saknar dig" i sanden med vad som ser ut som cocosnötbitar (?)..Och självklart en flaska thai-öl grävt ner i sanden också...ganska gulligt tycker jag!

Nu är det bara 11 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback