Sommarlov

Jäklar vad länge sen då! Hmm...
Jag lägger skulden på att jag varit i Grekland en vecka. För det har jag faktiskt. Och det var skönt att äntligen få sin myssemester med esklinen. Och det var skönt att bada i turkosblåa hav som var så klara att man såg rakt ner till botten på fyra meters djup. Så ska de va! :D

Nu har man kommit hem till det kalla nord. Jag tvättstugerar för tillfället. Jäkla massa tvätt faktiskt. Sen måste jag springa och jag måste packa. Det kommer bli en jäkla massa sortering och filtrering på gång till packningen. Jag måste. Sortera, filtrera, gör om. Flera gånger. Helt tills det blir en rimlig mängd som både flygsällskapet och mina axlar kan acceptera.

Norge på Onsdag! BJUHU*!

*(Bjuhu = buhu och juhu sammansatt. buhu för att jag ska lämna min esklin och juhu för att jag ska få umgås med familj och vänner ett tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback