Hmmm...

Funderar på om jag ska stänga ner den här bloggen. Jag känner att jag inte direkt har så mycket intressant å skriva om. Och dessutom tror jag inte det är så speciellt många som läser ändå. Har kanske en-två träffar på sidan varannan dag. I och för sig har jag ju sidan också för min egen del. Ibland har man något på hjärtat som man känner man vill få ner i ord, och då kan det vara trevligt med en sån här sida. Fast, det blir ju som sagt inte speciellt ofta.

Annars har jag känt mig lite inlåst på sistonde. Jag känner att jag behöver ta mig ifrån Stockholm en liten stund..Bara över helgen eller så, men det vore så skönt att komma bort lite..Funderade starkt idag på om jag skulle boka flygbiljetter till Köpenhamn och hälsa på syster-yster i helgen, men jag vet inte om jag kan ta mig råd. Bara att ta sig dit och tillbaka skulle lätt kosta över 1000kr. Dessutom skulle det nog också lätt gå minst lika mycket under tiden jag är där...Gah!..
Varför ska allt behöva kosta så mycket pengar?!!? Om man vill ha kul menar jag? I lördags tex, skulle man lite trevligt: middag ute 100kr, hyrandet av en bowlingbana en timme 320 (!!!!), och sen en drink og lite chips på en trevlig pub 100kr. Fan heller! Man lyckas ju i princip göra sig av med en hel veckobudget på mindre än 6 timmar. Läskigt alltså. Jag fattar inte hur man har råd att leva överhuvudtaget.
Vansinne!!!
Nu är det kanske jag och Micke som har jäkligt dålig fantasi, men det känns som att man inte kan gå ut i stan i St.hlm och ha något kul och trevligt utan att spendera pengar. Det är så klart att man kan ta en promenad, men fan det blir väl också tröttsamt efter ett tag!
Om några känner att de kan komma med lite tips på billiga och gärna gratis grejer att göra här i St.hlm (som inte innehåller en nerladdat film på tv'en - den är redan alldeles för bekväm), så kom jättegärna med förslag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hei vennen!
ikke steng bloggen, jeg leser den innimellom og storkoser meg

2007-03-11 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback