NÄSTAN sommarlov!

Nu är det tre veckor till min sista klinikdag. Det går så himla snabbt nu, så man hinner ju inte ens ropa sommarlov innan den är här!

Hade sista tentan för den här terminen idag, psykiatri. Det gick nog skapligt bra. Borde iaf ha klarat mig! skönt...
Nu är det bara lite viss-vass kvar, som röntgenrapport, lite uppsatsfrågor och patientklinik. Så har man ta sig fan gjort fjärde året. Tänka sig, om 13 månader har man kanske en kiropraktorlegitimation i handen. Känns läskigt och lite euforiskt..

Annars har jag haft ännu en härlig helg!! I lördags tränade jag, pluggade, och sedan åkte jag till Kista där jag träffade esklinen. Vi kollade runt lite, åt lite mat och sen gick vi på bio - Spiderman 3. Den var ganska bra tyckte jag, fast kanske något utdraget..Kunde ha varit liiiite kortare, dock var det bara sista kvarten jag började titta på klockan.
Sedan åkte vi upp till märsta med pendeltåget i den varma, härliga vårkvällen. Jag pluggade lite till och berättade massor om både det ena och det andra för Micke mot hans vilja. haha.
Igår, söndag var också en härlig dag. Vaknade vid åtta på morgonen, plugga lite, sen gick jag en halvtimmespromenad och handlade frulle. Pluggade lite till tills jag blev lite småtokig, så kom mickes mamma och hämtade upp oss. Då bar det till Väsby, där vi kollade in köpcentrumet lite. Det var meningen att jag skulle hitta jeans, men efter några små komplikationer och ett löfte om att Micke aldrig någonsin ska följa med mig på jeans-shopping igen, så åkte vi hem till päronen där vi åt en helskottas god midda, fikade och spelade yatzi.
Helgens sista timmar spenderades lite framför tv'en i Märsta.

Helt enkelt en kanonbra helg! :)

Nu ser jag fram emot lite tid åt att börja förbereda uthyrning av lägenhet, jämna besök på gymmet och mer tid helt enkelt att njuta av den fina årstiden!

Livet leker, och jag har det väldigt bra. Och det är jag ta mig fan värd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback