Lördag hela veckan..

Nu har jag ätit så mycket godis på sista veckorna att jag märker av det. På ett och annat sätt som jag inte tänker publicera här. Det skulle helt enkelt bli för äckligt.

Vivian är strax på ingång då vi ska plugga instuderingsfrågor till kommande tenta nästa vecka i näringslära. Vi har haft kursen nu denna vecka och det var kul att lära sig saker man inte visste. Blev några överraskningar där i gården. Men den gladaste nyheten är kanske att jag faktiskt inte är onyttig. Dvs, om man tar bort allt godis jag äter, så visar det sig att jag äter mycket nyttigt..Och kanske även mindre än jag borde ibland. Men denna veckan har jag varit duktig på att äta (även innan kursen började) varierat, lämpligt sammansatta måltider, nyttigt och tillräckligt mycket! Det har visat sig igenom min träning också; jag har kunnat prestera bättre och har sprungit längre och snabbare än tidigare. Jag har sprungit drygt två mil fördelat på tre pass. Det känns rätt bra. Och när jag faktiskt äter så mycket som jag borde få i mig, så blir jag inte trött på samma sätt, utan återhämtar mig rätt bra och tycker träningspasset är skönt och inte bara jobbigt... :)

Näh, nu dök Vivvan upp här, så då blir det lite plugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback