Ny vecka..

..och en sådan jag inte har sett fram emot. Börjar med patientklinik i eftermiddag och har tenta på fredag. Dessutom har vi äntligen mötet med kanslit om våran uppsats idag. dvs, vi får ännu mer att göra just nu.

Har sovit hos Micke i natt. Väl anade vi fred och ingen fara då vi somnade igår vid halv elva tiden. Halv två är det någon som plinger på dörren med en sådan kraft att vi hoppar till båda två; vad är det frågan om?? Jag blev rädd och drog mig sakta ut i hallen. Tänkte kolla igenom kikhålet, men där var där ingen. Micke tänkte att det kanske bara var några busfrön ute. Så vi lade oss tillbaka i sängen, och precis då man hade släppt skiten och var på väg tillbaka till sin lilla bubbla av härlig sömn, plinger det till igen, och denna gång i en evighet kändes det som. Vi gick igen för att kolla igenom kikhålet, och då står en medelålders kvinna där utanför de andra dörrarna och gör samma sak med de. Vi gjorde inget (hoppas inte människan var i nöd), utan hoppade tillbaka i sängen. Micke somnade om rätt snabbt, men jag låg vaken ung. 2 timmar. roligt värre! :(

Näh, nu måste jag åka till skolan om jag ska hinna träffa tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback