Tisdagsledigt

Varför är jag alltid en sån som får gjort en hel del när jag redan har rätt mycket att göra, men typ ingenting alls när jag har ledigt?
Det enda jag har presterat idag  har vart att springa, duscha och kolla över fotens anatomi (som tog typ 10minuter. repetitionerna går så fort när allt är gammal skåpmat ;-P). Nu är klockan strax 15, och då ska jag bege mig iväg till ett avtal. Fy farao!
I min nonchalans har jag även idag bookat in tvättstuga till morgondagen eftersom jag trodde att vi hade ledigt innan kliniken. Självklart har vi Kurt och patientanalys. Om jag säger så här; Vad är det för värld jag rör mig i när jag är själv och ledig egentligen? det skrämmer mig rätt mycket faktiskt. En del ut av mig orkar inte bry sig. Jag måste få tvättat den jävla klinikrocken innan imorgon eftermiddag, och funderar på att då ha tvättstuga på förmiddagen iaf länge nog till att få tvättat och torkat rocken, så får jag hellre dyka upp till Kurts lektion lite sent. En annan del av mig blir panikslagen vid tanken. Just nu är jag i en situation där jag helt desperat försöker suga åt mig all erfarenhet och kunskap gällande diagnos och behandling av patienter, så även om Kurts lektioner möjligtvis är av skåpmatsvarianten, så känns det inte som att jag har samvete att låta bli att gå dit. Definitivt inte för tvättstugans skull.

Det blir spännande å se vad som händer. Ikväll hade jag iaf tänkt mysa lite med Tyra.

Kommentarer
Postat av: piiiigis

halloj. du är dålig på att uppdatera här tycker jag...känner att jag inte alls vet vad som händer och sker med dej, vi ses och pratas ju så sällan haha.

2008-02-19 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback