Helg

Kvällen igår var mycket trevlig. Spenderades hos Mamma tillsammans med hennes pojkvän Morten. Vi åt italiensk middag, drack lite vin och kollade på norska idol och "detektimen". Någon engelsk däckare som var lite spännande faktiskt. Sov över och idag fixade mamma grym frukost. Sen åkte vi till Elgiganten och Mamma bjöd på brödrost och en stavmixer (vet inte vad det heter på svenska..skit samma..).

Slappat och fikat med Stina och Helena. Mycket trevligt! Åkte hem vid sex och åt två mackor till middag. Känner mig inte helt på topp, men är trött och lite "under the weather".
Känt mig lite sårbar hela dagen idag. Vet inte vad som är fel på mig faktiskt. Känt mig ensam hela dagen och kvällen också. Pallade inte att vara hemma själv, så jag hälsade på Farmor. Stackarn sitter ju själv mesta dels av dagarna också, om någon har rätt att känna sig ensam är det väl henne. Jo, jag är fånig, jag vet. Jag borde väl egentligen ha dåligt samvete. Löjligt att känna sig sårbar och ensam för att man är själv EN ENDA jäkla helg. Kan dock inte alltid kontrollera känslorna tyvärr. Ensamheten är nog min största "soft-spot" tror jag i "baggaget".

Nu ska jag nog lägga mig. Lika bra att försöka samla upp lite sömn innan en ny vecka börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback