Hojdå!

Ännu en gång ett tag sedan märker jag..Nu har jag sista veckan kvar här i St.hlm innan jag åker tillbaka till Fredrikstad på Söndag för att göra mina (förhoppningsvis) sista praktiktjänstgöringsveckor i samband med min utbildning.

Hade mitt sista barnkalas i lördags med Mia. Dvs, godis, chips, ballonger og annat i div. pastellfärger satte standarden för prinsesskalaset, dock visade all spriten till något mycket mindre oskyldigt. Jag lyckades bli helt kanakas (kan inte ens komma ihåg sist jag var så här berusad) och detta fick jag lätt betala för igår helt fram till ung. 5 på eftermiddan då jag blev lite mer mig själv.

Idag ska det förhoppningsvis shoppas. Jag har fortfarande ingenting att ha på mig i Mimmi och Puttes bröllop på lördag. Även fast det borde ge mig ångest, känner jag inget ens i närheten. Hittar jag inget, så hittar jag inget. Kan inte göra mer för farao.

Dessutom har jag ett lite löfte till mig själv att försöka sluta svära. Låter alldeles hemskt och verkar lika malplasserad som ciggen i min hand.

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback