Bomullsskalle

Nu har jag vart apduktig hela dagen. Tycker jag självft. Åtminstonde kan jag kanske slappna av liiiite för en gångs skull. Iaf för denna kväll.

Det behövs. Jag är täppt i huvudet. Jävla bihålor. Dessutom är jag fruktansvärt sliten och trött.

Jag blev så jävla förbannad på huvudpersonen i boken jag läste igår kväll, att jag dels inte alls blev trött samtidigt som jag var tvungen att fortsätta tills den tog slut. Dvs, kl. 03.00.

Ja, okej så är det mitt eget jäkla fel att jag sovit så lite. När jag är förkyld till och med.

Men det hör inte till saken just nu. Jag tycker och tycker även att ni ska tycka synd om mig.

Om ni absolut mot förmodning MÅSTE ut av ren och skär nyfikenhet veta och verkligen känner ett behov av att bli skogstokig på en fiktiv personen kan jag ju iof recommendera
boken. Annars tycker jag verkligen att ni ska låta bli. Jag blev så arg att jag vi ett tillfälle kl. 0204 slängde boken i väggen.

Eniwei. Som sagt. Vila. Men först lite käk. Gubben fixar käk ikväll. Muahahaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback