Hjärnsläpp

Jag tittar på statistiken och antal unika besökare under dagen och känner att jag borde skriva något.

Bara för skrivandets skull. Jag hatar att göra folk besvikna.

Men jag har allvarligt talat ingenting att skriva om. Det finns inte en intressant sak (för någon som läser denna blogg åtminstonde) som hänt mig under denna dag, och jag har helt enkelt inte energi eller lust just nu att föröka hitta på något fyndigt och roligt och komiskt att skriva om. Något som kanske skulle få er att småflina lite eller i bästa fall sätta en liten guldkant på er dag. ;P

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Hoppas ni kan förlåta mig. Jag ska försöka skärpa mig.

I'll be back. Förhoppningsvis har jag något att skriva om då.

Om inte annat, tycker jag det är himla roligt att få kommentarer. Det brukar styrka motivationen och sätta igång ett lite mer kreativt flöde. Så ni vet liksom ;) Ni skulle ju kunna ge mig lite tips om något att skriva om kanske.

Nu ska jag duscha. (Ni ser; Absurd tråkigt. Vem fan bryr sig liksom??)

Hej så kort!

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Okej damen, här kommer en kommentar. Efter all din PR för din blogg lite varstans besökte jag den för första gången igår. Är inte så mkt för såna här nymodigheter, men jag skrattade mig nästan fördärvad när jag läste dina inlägg. Dina bilder är verkligen passande, den där Queen bitch var helt underbar! Keep up the good work så kanske tom ett teknikmongo som jag tittar in igen. ;) Måste för övrigt ses snart... Kramar

2008-04-07 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback