Huvudvärk

Har nog sovit lite för dåligt och lite för lite inatt. Vaknade med antydan till en huvudvärk som bara blir sämre och sämre. Försökte träna lite, men var tvungen att ge upp efter bara några minuter. Bajskorviga huvudvärken.
Nu har jag tagit en alvedon och hoppas att smärtan ger sig snart. Annars kan det bli jobbigt att ha patienter i em.

I måndags tecknade jag ett avtal med en ny mobilabonnent. Jag får en telefon gratis på köpet, men har möjligtvis "lurats" in i någon falsk trygghet från en duktig säljare. Jag är bunden i två år framåt! (hjälp!!)
Benyttade mig dock av anledningen att ringa upp min älskling för att be honom kolla upp skiten innan jag skrev på något kontrakt. Dessutom hade säljaren ont i ryggen, så jag gav honom ett visitkort och lovade gratisbesök till kliniken. OM han nu skulle boka in sig, så har jag iaf ett till nybesök. Alltid något! ;)

Nu ska jag ta en dusch. Sen ska jag göra en supersnabb köttfärssås till lunch innan jag beger mig mot patientklinik och fotografering av gravida.

Trevlig Valborg!


image272

image274
image275
Da phone som kommer i posten nästa vecka (om jag nu som sagt inte blivit lurad förstås).
image271image273

Kommentarer
Postat av: E på pinne

Grym mobbe! :)

2008-04-30 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback