Leds

Vilken jävla mesblogg jag har.

Inget roligt, utan bara trams om min dag och bla bla bla. Vem bryr sig liksom? Alla människar går runt och har mer än nog med sina egna jävla vardagar. (Fan, nu har jag börjat svära i den här bloggen också.)

Jag har inte ens någon mening om något eller någon. Inte nån politiker eller kändis.
Just för att jag själv inte bryr mig. 
Jag läser inte någon tidning, tittar inte på nyheter. Ej heller är jag allmänbildad. Detta till dels för att jag som sagt bara "don't give a shit" (Läskig hållning egentligen, nu när jag tänker på saken), och dessutom är jag norska. Jag har väl ingen jävla aning vem någon är!

Alltså, nu tror jag det är på hög tid att jag går och lägger mig. 

        

        

        

        


Imorgon ska jag ha lektion kl. 9-16. Jag ska kliva upp om 7 timmar.
Det är helt självförvållat, men ändå - Liiite synd om mig är det väl ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback