Självförvållande skada

Jag fick en kommentar till mitt förra ganska neggo måndagsinlägg. Bästa dagen på hela veckan?

Alltså, annars driver personen med mig, eller så är det en sån där som alltid är äckligt pigg och glad.
Dagen har väl vart okej, men jag anser att den hade vart bättre om jag inte kände mig så jävla trött och seg som jag nu gör i princip hela dagarna, alla dagarna, hela veckan.

Well. Nu är jag hungrig. Jag är sugen på fett. Fett och socker och salt. I massor.

Det blir ägg, soppa och jordgubbar.
Sen insåg jag precis att jag har digestivekex och oboy i skåpet. Det är livsfalig kunskap på en trött och seg måndagskväll. Speciellt som idag då motståndskraften och motivationen till ett nytt och bättre liv efter helgens direkta fråssande inte verkar direkta trolig.

image225

image226

Detta är mig i torsdags tidig kväll. Ungefär så som jag känner mig nu då med andra ord.

Ps. Jag klämde i mig två digestivekex medan jag väntade på uppladdningen av bilderna. 120 kcalorier som bara schwoppade ner i magen. Känns ju lagom icke-värt det.

Näh, no more klaging för mig ikväll. Bara så att det är sagt liksom. Så behöver ni inte oroa er alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback