Störd

Drömde nu på morgonen att hela klassen var på en mysig klassresa tillsammans. Då vi vaknade den första morgonen, gick jag och S. i min klass ner till duscharna i källaren för att friska upp oss.

Då vi anlände källaren blev jag jävligt rädd. S. hade röda ögon (det som annars är blått/brunt/grönt) och var allmänt blek i ansiktet. Jag trodde han var en zombie från I Am Legend filmen. Helt plötsligt fattade jag att han fortfaranda var snälla S, men hadde fått blödningar i ögat. Jag hämtade hjälp fort som farao.

Läkaren på plats gav honom diagnosen och alla var förstås superglada att någon upptäckt detta så snabbt. Alltså jag. Då sade jag så käckt att; "haha, inte dåligt för att vara 6.30 på morgonen!".

Näh, just det. Bekräftelsesbehov? JAG? pöh.

Sen drömde jag också om en massa katter i en stor gympasal. Den ena katten var lika stor som en människa. Dessutom var den enormt superfet, så hela bakdelen av kroppen hängde efter den när den skulle dra kroppen efter sig.

Åh well, tillbaka till verkligen antar jag.


image270

God morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: E på pinne

hahaha.. skoj att läsa... :)

2008-04-30 @ 18:22:10
Postat av: Fridis

du är inte lite störd du! Hahaa! Undrar om det var för att vi snackade om vad det hette när man fick blödning i ögat? Eller var du med då förresten?!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback