Stress, stressigare, stressigast

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Lite stress nu om man säger.

Idag råkade jag först tappa plånboken i marken - ALLA kort, lappar, kvitton och pengar spreds bokstavligen för vinden i det annars så solheta Solna.

Då jag kom hem tänkte jag friska till livet med en fräsig hallonsmoothie. Jag råkade välta glaset, och för att göra en längre historie kortare, kan jag bjuda på att enbart en enda deciliter hallonsmoothie räcker gott och väl för att täcka mina byxer, tröja, strumpor, golv, kylskåp, spis, skåpdörrar, vinflaskor, bord, lakan och sängöverkast. Dessutom tar det ung en kvart att torka upp och en hel köksrulle går åt. Då vet ni att om ni väl har papper över, så är detta ett mycket effektivt sätt att få användning för det.

Klantarsel? JAG? näh, nu får ni fan ta å skärpa er...

Någon dag kommer väl detta hända mig (hoppas inte, hoppas inte, hoppas inte!!);

image269

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback