Trevfligheter

Vi hade lite trevligheter hos C in da West Woods. Killarna drack Vodka blandat med ramlösa (?!!??). Inte gott alls faktiskt.

Men nu har H, M, och jag tjejkväll hemma hos F. Himla trevflig alltså.

Av ren hunger har jag ätit mig mätt på godis från affären, men tjejerna (eller iaf F.) håller på att göra mumsmat; Firre-soppa, aioli och vitlöksbröd.

Sen ska jag göra min mumssås med choklad och jordnötter. Detta ska vi smarra till glass, maränger och banan.

Funderar på om jag måste gå till toaletten och spy lite. Annars kan det vara läge för magpump sen.

Usch, att man ska hålla på så här. Vart superduttig hela veckan, och så ska man äta sig mätt på godis. Det känns inte bra att bli mätt på godis utan att äta mat. Otrevligt helt enkelt.

Men nu ska vi tillbaka till trevligheterna. Mysigt.


Kommentarer
Postat av: Fridis

Jag är rund som en liten boll och undrar hur jag och magen ska kunna ta oss från soffan in till sängen. Men, så är det att ha tjejkväll... Såsen var som att smaka en bit av himlen.

2008-04-11 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback