Sanslöst!

Nu har jag tittat på Deal or No Deal igen. (ja, jag vet det är lite patetisk, men give me a break - jag har suttit fastkedjad vid skrivbordet sedan kl. 7.30 imorse och pluggat)

Snubben som tävlade lyckades undvika att välja alla väskorna med miljonbeloppen hela tiden.
Då det var tre väskor kvar och han hade eliminierat alla förutom de tre högsta beloppen, eliminerade han först 2,5milijonerväskan, därefter fanns det två väskor kvar. EN på podiet och den han hade valt ut. Han kunde alltså få antingen 1 000 000 eller 5 000 000. Han fick ett bud på 2,5miljoner och tog det. Och tur var det, för det var 1mille i väskan han valt ut och 5miljonern stod kvar på podiet. Helt sjukt! hur kan man undvika den väskan genom hela spelet? Sanslöst. Jag är övertygad om att tv4 genomförde en fusk-kontroll efter. det MÅSTE de ha gjort!

sjukt, sjukt, sjukt...

Nu ska jag springa lite. Tror det blir bra för mig att ta mig ur dessa 22,5kvm en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback