Apropos kenguru

Vaknade klockan sex imorse av att regnet regelrätt trummade mot backen. Det sprutade så hårt att man hade blivit dygnsur på under en minut om man hade ställt sig i det.

Jag klev upp, gick ut i vardagsrummet och öppnade balkongdörren. Stod och kikade förundrat en stund innan jag gick tillbaka till sovrummet. Där slukade jag ett par alvedon med ungefär en liter vatten. Sedan lade jag mig åter igen under täcket och mös vidare till ljudet av den kraftiga skuren. Allt medan mitt egna team av snickargubbar jobbade för fullt bakom pannbenet. Dom är effektiva så här på morgonen förstår ni. Mycket effektiva.  

Kommentarer
Postat av: M

Önskar att byggjobbarna som fixar tunnelbanan var lika effektiva så tidigt på morgonen på helger som de är hos dig. Så kanske skiten skulle bli klar snart UTAN förseningar. Så det så.. hoppas du känner dig piggare nu.

2008-07-13 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback