Huvvevärk

Det sätter en liiiten dämpare på dagen när man vaknar och smärtan dunkar bakom vänsterögat.

Helt plötsligt var jag tvungen att sova längre för att bli av med skiten. Tror ni det funkade då? nejhej du. Och alla mina potenta medel mot sådan smärta är kvarglömt i Sveariket.

Nu verkar det ha lugnat sig. Skulle kunna vara pga att jag sitter still framför datorn. Nu när jag ska fixa lite frulle drar det väl igång igen som ett jävla brev på posten.

Well. Nu ska jag åtminstonde göra lite förnuftiga saker. Så som att jobba vidare med uppsatsen.

Vad spännande mitt liv är egentligen! Helt otroligt fantastiskt. Jag önskar att allt var klart. Att jag hade mitt jävla leg. Att det enda jag behövde göra just för tillfället var att jobba in tillräckligt med stålar så att man klarar sig ekonomiskt.

Men icke. Jävla helvetes skitskola. För att inte snacka om det jävla diktaturskapet som försiggår där.
FY FAN VAD NI ÄR VIDRIGA! Sällan fylls jag av sådan aggressivitet att jag önskar att göra någon illa. I detta fall börjar vi närma oss. Jag kan redan se för mig vissa grejer jag skulle vela göra.

Jag är arg, mycket jävla arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback