Right

Jaja, det blev väl lite gjort på uppsatsen idag ändå. Dvs, efter att jag vart ute och cyklat i två timmar, kom jag på den geniala iden att tänka igenom vad som kanske skulle passa som röd tråd i inledningen. Så imorgon börjar jag på riktigt ;) Jag har också tänkt ett par tankar om vad som skulle passa sig i problemområde. Men vi får se!

Det ska bli skönt att få det gjort i allafall. Jag ser fram emot att kunna skicka iväg något till tjejerna. Eftersom de nu inte har suttit med mig medan det har skrivits, så har de verkligen möjligheten att se på det med kritiska ögon eftersom de vet vad allt ska handla om. Då har de säkert egna ideer också som de tror skulle passa bättre. På så sätt hoppas jag och tror att vi kan få en superbra inledande del mot rapporttexten. Detta ska bli jävligt bra. Det känner jag på mig :)

På lördag åker jag till Koster en vecka. Det positiva är att jag kommer kunna använda mig av min svenska mobil igen. Då kan jag prata lite med uppsatstjejerna och älskling förstås. Jag kommer givetvis inte ha internet, men jag får klara mig utan en vecka. Skulle ju kunna bli skönt också.

Vill passa på att nu gratta min finaste älskling med 28 år! Precis nu för tio minuter sedan slog klockan in, och han har officiellt börjat närma sig gubbestatus ;) Hahahha..jag bara skämtar älsklingen! :)

Jag bjussar nog på lite kort här tror jag :) 

(Ajdå, jag visst inte så många kort på den här datorn nu då den rensades förra månaden. Det enda jag har är korten från mobilen, och de flesta av dem har jag redan postat. Oh well!)


(Finis!)


(Mys)

(Birdstalker....Stackars fåglar alltså...)


(mmmpuss)


(På ett pendeltåg på väg till hans pärons söndagsmiddag någon söndag)


(Körv eniwan?)


(Älskling som sover...Fin!)


(Galenpanna)

Kommentarer
Postat av: Esklin på pinne

Tack esklin.. gubbestatus.. äh.. det är 30.. än så är jag ung! ;) Trevliga och roliga kort



Puss

2008-07-16 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback