Sömntuta

Jag sover, sover, och sover. Tror att jag tar igen för ett helt år med underskott på sömn. Det känns helt okej, På dagarna uppsatserar jag 3-4 timmar, hänger med kompisar och familj, sen sover jag. 9-10 timmar. Hur skönt som helst.
 
Pappa fick tvinga upp mig idag precis innan tie eftersom en snubbe skulle komma kl. 10 för att fixa lite persienner, markiser och dylikt. Hur kan det vara så svårt? Inte nog med det, men jag sover ju numera ofta mitt på dagen också. 15-60minuter. Helt plötsligt vid fyrasnåret kan jag få ett trötteranfall, så lägger jag mig under en filt och försvinner långt bort för en (liten) stund.

Sanslöst! Och jag tänker inte göra om på det. Nu laddar jag inför augusti och septembers rush. Lika bra att samla på sig lite reservtankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback