Tur

att någon uppskattade korten! Tack Mizzzzzle :)

Har skrivit vidare idag på artikkelreferat med inledningg och allt i tankarna. Vet inte riktigt om jag får något flyt  än, men jag har verkligen lärt mig massor. Alla artiklarna har ju ganska likadant innehåll, så när jag väl har läst fyra artiklar, så har jag i princip läst samma information åtta gånger då jag även skummar igenom dem igen när jag skriver referaten. Känner att jag kan en hel del om riskfaktorer, hypoteser gällande problematiken och även behandlingsstrategier som visats effektiva hittils ;) well, något gott får man väl alltid ut av det! även om det skulle visa sig att våra resultat från studien skulle bli skitdåliga!

Nu ska jag nog nalla kudden om en mycket liten stund. Som alla andra pensionärer; "Det kommer en dag imorgon också"

shit, va ja e mogen. hahahhahahahaaaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback