Åt skogen?

Detta går möjligtvis åt pipan. Min käre vän som skulle hjälpa mig med flytten idag ringde igår kväll då jag precis var färdigpackad, duschad och klar för dagen idag och berättade att hennes son har varit i en cykelolycka och i princip har slagit ut alla tänder i hela käften. Hon var liksom tvungen att vara hemma med honom idag. Jag ska inte säga att jag inte är besviken. Jag var ju ändå mentalt förberädd på att flytten skulle ske idag. Men jag överlever. Erbjudandet om att låna bil står fortfarande kvar, men då behöver man ju ändå hjälp att bära. Vem fan pajar sina ryggar frivilligt? Alla jag känner att jag skulle kunna fråga jobbar, har prov eller laddar inför prov imorgon.

Nu har älskling sagt att han kan ta ledigt för min skull på förmiddagen (bara han är på jobbet till lunch). Frågan är om vi får tag på en bil på OKQ8 här borta. Det är så jäkla tidsödande att åka ut till Lidingö, sen till Solna, sen till Gubbängen och tillbaka till Lidingö igen om man ska låna deras bil. Jag ska ringa OKQ8 kl. 7 prick för att försöka få tag på bil. Jag hoppas att det går i ordning och att vi kan sköta detta så smärtfritt som möjligt. En sak är säker, det behöver bli effektivt.

Well, går inte detta idag, så gör det inte det. Då får jag helt enkelt vänta till en annan dag då kanske några har tid och möjlighet att hjälpa och sen göra flytten då. Inge mer med det liksom.

Ok, kommer kanske en uppdate under dagen då om hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback