Avundas mig

Eller min "svärmor" rättare sagt. Jag har bakat kakor åt henne. Hon älskar dessa kakor och därför gjorde jag ett stort jäkla gäng i lördags. Tyvärr är det så att det inte bara är svärmor som tycker om dem, utan även mig själv och min älskling. Jag räknade upp idag 13 kakor (tror vi gjorde 37 i lördags!!), och tyckte det var lite halvsnålt att ge bort 13 kakor. Därför ställde jag mig och gjorde nya imorse. Fast denna gång mer åt cookiehållet. Jag vet inte om svärmor kommer att gilla läget, men jag blandade en påse non-stop och jordnötter i kakorna denna gång. Istället för choklad på toppen, blev det choklad i. Och färgglad choklad till och med. 17 stycken ska hon iaf få, så jag hoppas det går hem ;)

Vi får väl se.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback