Fina fisken

Helgen har verkligen vart trevlig värre. Jag älskar att umgås med människor som jag slappnar av med. M och S är två av dessa. Vi har solat, ätit middag, druckit lite öl, kollat lite tv och haft det fint. Dessutom har jag jobbat lite. Några timmar på nationaldagen och ikväll. Det gör mig verkligen inget. Visst. Helgen blir lite smått amputerat, men det är schyst att komma på jobbet någon gång ibland då sonen (som bor hos hon jag är assistent för) råkar ha födelsedag och ledigt och därmed har lagat värsta maten. Så slipper jag laga mat OCH blir bjuden på middag. Har mest löst sudoku hela kvällen. Sen var jag färdig tjugo minuter tidigt och då är det helt enkelt lyx.

Nu blir det myspys med min sambo.

Hörs i veckan mina vänner! Då blir det action för denna tjejen :)  NU jävlar!

puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback