Flyttstress

Det blir tyvärr inget solande på mig idag. Det går inte. Jag hinner verkligen inte. Suck. Trist som tusan faktiskt. Jag har precis tagit en lunch ute i solen dock. En åttabitars sushi med "läka" och "lulle" istället för laxbitar.

Jag blir lika förvånad varje gång människor lever upp till sina stereotypbåsar. Roligt värre ;)

Nu har jag köpt flyttfrukt. Viktigt att ha en simpel energikälla som inte är beroende av kylskåp och annat. Najsigt.
Ser nu framför mig ung. två timmars packning. Hoppas verkligen att jag har fått rivit ner och in i resväskor och banankartonger allt som är mina såkallade önskvärda ägodelar. Sen blir det att ta sig ner till soprummet med allt skit jag hittills lyckats rensa ut. Fy fan. Jag önskar så himla mycket att detta bara var klart nu. Är så trött och leds på skiten. bläääh..

Fika hos en kompis senare som fyller år. Hinner man? Hmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback