ILSKA

Ja, du har gissat rätt. Jag är lite arg. Inte på dig förstås eller någon speciell. Eller jo, det är jag också, men det är en helt annan historia.

Jag är tokförbannad på telefonsäljare som försöker luras med mobilabonnemang. De lovar guld och gröna skogar, och sen är det alltid något skit som kommer tillbaka och biter en i arslet i vilket fall som helst. Detta hände mig här för någon månad sedan, och nu är det min kompis M. som är utsatt. Jävla helvetes arsel!

Jag har god lust att träffa säljaren som lurade mig. Då skulle jag lätt kunna berätta ett och annat för honom.
Han är inte den första jag drar upp i livbåten om jag fick välja mellan flera människor om man säger så.

Fuck you Telenor!

Kommentarer
Postat av: Katie

Alltid är det något skit. Samma med vårat bredband. även om vi inte laddar ned minsta lilla så sänker dom hastigheten när det är tio dagar kvar av månaden. Det tar två timmar att betala fyra räkningar på internetbanken. Helsjukt! Dock är det inte Telenor som vi har!

Postat av: Mizzle

When its to good to be true, its usually not! :D

Fuck telefonförsäljare som "glömmer" att berätta vissa detaljer som inte är lika roligt att berätta.

2008-06-17 @ 17:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback