Jag och osthyveln..

..har precis snabb-avfrostat frysen. Man kunde knappt få upp första lådan pga all frost och dörren hade slutat stänga ordentligt som givetvis ledde till ännu mer frost. Det hade helt enkelt börjat bli en ond cirkel.

Sambon frågade kl. 0722 imorse om inte jag kunde "kika" på problemet under dagen.

Jag och osthyveln har nu haft ett träningspass tillsammans. Därför äter jag tortilla chips och choklad till frukost.




Detta var det som jag lyckades fånga upp utan att det trillade ner i golvet först.

(Ja älskling, jag har självklart torkat upp allt från ditt trägolv)

Nu ska jag ut i solen och värma mig lite från denna kyliga upplevelse. Sen äre dusch, fix och fest igen.

Puh!

Kommentarer
Postat av: Mizzle to the Sizzle mah Nizzle

Tack esklin.. och angående trägolvet.. du vet hur jag tänker alldeles för väl. :) Men jag känner samtidigt dig och vet att du skulle göra det.

2008-06-05 @ 15:10:33
Postat av: pigis

Du är inte sann kvinna!! Avfrosta frysen på morgonen efter detta partaj?! Jag kunde knappt stå på benen så har precis lyckats ta mej hem från f&u :) Hoppas du får kul ikväll. kram

2008-06-05 @ 19:33:50
Postat av: Fridis

Ja jäklar sicken hemmafru...allaredan!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback