Klart!

Jag hann, jag hann! Otroligt. Jag hann till och med att dra en rejäl omgång med dammsugarn innan jag hoppade en snabbis i duschen. Nu sitter jag mest och surfar bort tiden medan jag väntar på att sambon (håhå!) ska komma hem. Känner mig som en fjantig liten hemmafru. Hahahahahaaaaa..

Men imorgon är det slutexamination. Hur najsigt som helst..

Jag försöker förtränga tanken med hur man ska ta sig till Myrorna med all skit. Och vad gör jag med soffbordet, skrivbordet, tv-bordet, vinbordet, tv'en och mina hyllor? Ska jag orka ta kort och lägga ut på blocket? Ska jag skicka ett mail till myrorna och fråga om de vill hämta allt ihop? Så behöver jag inte ens fråga någon stackare med bil om de vill vara så snälla?

VI får se. Jag ska nu aktivt spendera resten av denna vecka med att förtränga spacklingen, målningen och flyttstädningen som väntar mig i Solna.

Nu ska jag ladda inför morgondagens praktiska och muntliga slutexamination. Detta kan bli roligt. Sömn inatt? Anyone?

Kommentarer
Postat av: Fridis

Grattis och välkommen till sambolivet! Kommer att gå strålande för dig imorgon! Sen ska vi parta natten lång och glömma allt vi lärt oss. Hahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback