Lördag

- Vakna med migrän kl. 0530
- Åka till jobbet kl. 0840
- Morgonstress med måtta kl. 10-12
- Färdtjänstbilen till Skansen kommer kl. 1305. Enbart 35 minuter försenad.
- Mys på Skansen med djur, middag och fika 14-1730.
- Fotbollsmatch där idiotkommentatorn lyckas jinxa Svenska laget 1 minut före slutet som leder till att Spanien vinner 2-1 över sverige.
- Förfriskande promenad från Lidingö till Ropsten kl. 20.
- Illamående och migrän på vägen hem till Gubbängen
- Hem till tom lägenhet kl. 2110. Älskling har dammsugit, torkat av golv, tvättat, plockat undan, hängt upp tavlor, handlat massor av smarr samt gjort så fint i köket att jag inte vill förstöra det vid att laga lite kvällsmat som jag nu desperat behöver.

Hoppas ni hade en fin lördag!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och njuta av en migräntablett, varma ostsmörgåsar, mjölk och fotboll. Alldeles fantastiskt, härligt för mig själv.

Aaaaahh.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback