Slut

Nu räcker det med festande. För denna veckan åtminstonde. Att göra sig snygg varje dag, att ha på sig sling-backs som under kvällens förlopp verkar växa fast i fötterna, mängder alkoholhaltig dryck, sena kvällar, dans, hög musik, coola personer ++

Nu ska jag ärligt talat erkänna att jag är lite mätt. På fest alltså. Inte annars. Det är ju tur att Pizza Maxi i Gubbängen var stängd då man klev av bussen nu, annars hade jag lätt moffat i mig en hel pizzajävel själv. Det fick bli en vitlöksbaguette istället direkt från frysen och in i ugnen. Den blev bränd på toppen och fortfarande smått fryst i mitten. Ändå är det den godaste vitlöksbaguetten jag någonsin ätit.


Nu tror jag att sambon väntar på att jag ska hoppa i sängen så att han kan släcka alla lampor och somna på riktigt. Måste bara borsta mina brända, carcinoma, vitlöksstinkande gaddar först.


puss på er.

Sikken kväll. Vilka underbara vänner jag har i den här skolan. Liza, du är vacker!

Kommentarer
Postat av: Fridis

Hoppas det var sköj på festen! Jag är gammal, så det räcker med en kväll för att jag ska dö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback